onsdag 11. januar 2012

Konkurranse!

Vi har en ny konkurranse her på bloggen vår. Før jul hadde vi vervepremie på Facebook, men siden det ikke er lov må vi kjøre konkurranser via bloggen vår istedet.

Vi har en koffert i fra Troldesign vi skulle ha loddet ut. Og for å være med i trekningen må du gjøre følgende:

Skrive om bloggen vår på facebook eller på bloggen din og vise til konkurransen her

Legge igjen en kommentar under og fortelle hvorfor akkurat DU bør vinne kofferten

Gå gjerne inn på Facebooksiden vår og lik den, om du ikke allerede gjør det-men dette er ikke ett krav for å vinne.

Vil du vinne? Spre vårt glade budskap om at vi finnes til dine nære og fjerne. Og gi oss en god grunn :) Vi trekker ut en vinner blandt de 10 vi mener har god nok grunn! :))

Vi trekker en vinner på Valentinesday! 14. Februar


 
Click to hide

Vær våre ambassadører-fortell om oss og del oss til dine venner og kjente- og gi oss en grunn til at akkurat du skal vinne kofferten, Lykke til! :))

LYKKE TIL!

25 kommentarer:

  1. Jeg skulle gjerne ha vunnet en slik koffert fordi jeg har verdens beste datter som jeg elsker over alt i verden, og jeg er sikker på at en slik koffert hadde hadde vært super til en morsom lekestund med godjenta mi :-) I tillegg fyller jeg 40 år siste januar, og min kjære farmor, som alltid tok seg tid til å leke med meg da jeg var lita, har fødselsdag, nettopp på Valentinsdagen, 14. februar :D

    SvarSlett
  2. Jeg skulle veldig gjerne ha vunnet kofferten med "Bukkene bruse!" Eldstemann på 5 år elsket det eventyret da han var mindre, og spilte ofte historien med forskjellige figurer han hadde for hånden. Tenk så moro om han nå kunne ha spilt eventyret for lillebroren sin på 1,5, og fått han like interessert i det! Jeg synes det er så viktig at barn får med seg fortellertradisjonen vi har her til lands, og lærer å bruke det. Det er både morsomt og lærerikt. :)

    SvarSlett
  3. Jeg skulle gjerne ha vunnet en slik koffert, hadde vært perfekt for barnebarnet mitt:)
    Gro Kåsmoli
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  4. Eldstejenta mi har blitt veldig glad i prinsesser og eventyr. Vinner jeg konkurransen så vil hun få Prinsessen på erten som gave fordi hun har vært så flink med lillesøstera si som nå er et halvt år. Makan til storesøster skal du lete lenge etter :)

    Vi har vært innom butikken deres på Heimdal noen ganger og hun har siklet etter denne kofferten. Samt at det er nesten umulig å få henne bort fra de fine trelekene langs vinduet :)

    Ingunn

    SvarSlett
  5. Jeg vil gjerne vinne en slik koffert til min lille tulle som er helt opphengt i dyr, og spesielt geier og sauer! Jeg helt sikker på at den koffeteren på øverste bildet hadde falt i smak hos en liten frøken :)

    Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Jeg kunne gjerne tenkt meg en slik til barna på Sol/Stjerne Nedre Breidablikk barnehage. Det var stor interresse for akkurat denne kofferten med bukkene bruse da vår student var til oss. Den vil dermed bli flittig brukt, og en inspirasjon til til mange små eventyr glade barn:-)

    Veronica

    SvarSlett
  7. Siden jeg har en liten gutt med altfor masse leker så må jeg også si at barnehagen i nærområdet kunne godt ha fått denne. De har ikke så altfor mye leker til barna så denne hadde vært utmerket.
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  8. Med to barn i alderen 1-3 år, så er det klart en slik koffert vil komme til nytte! Jeg er sikker på det bruken av en koffert vil høyne standarden på lesestundene våre betraktelig! Er det noe jeg er kjempeopptatt av- så er det leseglede hos barn- men da er det viktig at gleden over litteratur og historier kommer tidlig. Grunnlaget mener jeg kan dannes lenge før de kan lese- så her vil iallefall ikke kofferten støve bort! Jeg har likt og delt og anbefalt til mine :)

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  9. Jeg er så glad i eventyr-
    om prinser,prinsesser og alle dyr !
    "BukkeneBruse-kofferten" hdde vært topp,
    så kan Farmor og prinsessene leke uten stopp :))
    Nå skal jeg dele og like på FB-siden min,
    så flere får sjanse til premie så fin !!

    tevens@online.no

    SvarSlett
  10. Jeg håper vi vinner "Bukkene Bruse kofferen". Tvillingene mine på snart 2 år elsker at en forteller eventyr for dem, så denne kofferten ville de virkelig blitt glad for. I tillegg ville den gitt noen rolige stunder for mor, noe som kommer godt med i en travel hverdag.

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  11. Jeg kunne gjerne tenkt meg å vinne "Bukkene Bruse" kofferten. Har tvillinger på 3,5 år som elsker det eventyret. De holder masse på med det i barnehagen nå, så det hadde vært tipp topp å friske opp litt hjemme gjennom lek. Gutta har begge diabetes og har hatt det veldig tøft i det siste, og det hadde vært utrolig gøy og gitt dem en overraskelse som dette - som en slags belønning. Utrolig flott konkurranse, og en kjempeflott blogg med mange, mange fristelser:)
    Ha en fin dag:)
    (Liker på FB og sprer det det glade budskap:D)

    i_ellingsen@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Ville gjerne vunne den prinsesse kofferten, siden jenta mi har sin første bursdag 1.februar og dette er noe hon hadde likt, veldig fine begge to, men hon liker veldig godt prinsesser,så jeg vil gjerne vinne denne så hon kan få denne på bursdagen sin som en liten ekstra gave kansje :)


    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥● ha fortsatt en fin uke ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg ville gjerne vunnet kofferten til bukkene bruse til min kjære lille gutt som blir 2 år i morgen! Han elsker eventyg og dyr, så denne hadde han kommet til å få kjempemasse glede av! Og all gleden han har får jo også jeg og pappan ♥
    Jeg deler med over 500 venner på facebook og krysser fingrene både til meg og mini ♥

    Ha en herlig uke!

    Klem

    SvarSlett
  14. Jeg skulle ha kjøpt en slik før jul, men ting fløy bare ut av vinduet med eksamens skriving, to barn som opererte og sykdom. Jeg utdanner meg til yrkesfaglærer i helse og sosialfag og er barne og ungdomsarbeider som yrke nå. Bukkene bruse er et eventyr som blir mye brukt i barnehagene og det blir ekstra spennende når det kan konkretiseres med slike kofferter. Jeg og gruppen min jobber med en oppgave som handler om kommunikasjon og samhandling med fokus på kreativitet. Og eventyrtet bukkende bruse var det første vi ble enige om og ta med. Jeg kan også bruke denne i undervisningen med elevene når jeg er ferdig utdannet. Problemet nå er at jeg må spørre om å få låne et sett på min gamle arbeidsplass,det hadde derfor vært supert å eid sitt eget. lisbeth_nyborg(ætt)hotmail.com.. Delt på fb også :-9

    SvarSlett
  15. Min sønn på 7 fikk store øyne når han så disse. Han husker godt de hadde noe liknende i barnehagen, og de lekte han flittig med. Han er en fantasifull gutt som elsker eventyr og slikt.
    Jeg ønsker veldig å kunne gi han en oppmuntring. Som alenemor som jobber deltid har man sjelden mulighet til å gi barna det de ønsker seg. Her får man nøye seg med kun det man trenger. I tillegg så har hans far aldri stilt opp hverken økonomisk eller på andre måter. Dette har barna på skolen funnet ut, og påpeker dette ofte at vi har dårlig råd, eller at hans pappa ikke er tilstede for han. Jeg ønsker derfor å kunne gi han en noe hyggelig å tenke oppi alt dette.
    Har forresten blitt følger, og delt denne flotte konkurransen på FB :)

    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg stemmer for at barnehagen på Heimdal (Breidablikk) v( veronica vinner denne kofferten! Da kommer den mange barn tilgode!

    SvarSlett
  17. Jeg vet av mange som venter barn nå, og ei dame eg kjenner har en sønn på noen mnd, hadde vært moro å gitt den i dåpen, han hadde nok fått mye glede av den etterhvert :-) Krysser fingrene! Har delt på facebook :-))

    marti.kul@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg har ikke noen bedre grunn enn noen av de andre som har kommentert her, men jeg skulle gjerne vunnet denne til jenta mi, og etterhvert lillebroren som er snart 4 uker ;) Lillejenta mi er veldig glad i dyr og har akkurat begynt med rollelek, så jeg vet at hun hadde elsker Bukkene Bruse-kofferten :)

    SvarSlett
  19. Jeg har to flotte barnebarn som elsker at mormor og morfar forteller eventyr. Med "Bukkene bruse"kofferten vil nok eventyret blitt ekstra spennende.

    SvarSlett
  20. ❤ ❤¸.•*""*•.¸❤❤ ❤¸.•*""*•.¸❤
    Jeg har virkelig lyst og gi en
    slik koffert til barnebarnet mitt,
    Den hadde vært kjempe koselig og
    overrasket henne med en slik
    Prinsesse koffert....
    Hun er farmor sin prinsesse så
    en prinsesse koffert hadde vært det
    rette :)
    Ønsker dere en kjempe fin søndags kveld
    og i morgen er det ny uke med nye
    muligheter..
    Håpefull Hilsen fra farmor Monica Karin
    ❤ ❤¸.•*""*•.¸❤❤ ❤¸.•*""*•.¸❤❤ ❤¸.•*""*•.¸❤

    SvarSlett
  21. Jeg har delt deres give away på min blogg; http://tonelykke.blogg.no/1329168684_vinn_eventyrkoffert.html
    Jeg har en herlig niese som ville kost jeg ihjel med denne fantastiske kofferten. Hun kan sitte mange timer for seg selv å bable og leke. Denne er også helt genial når hun skal på helgebesøk til besteforeldre, onkler og tanter. Jeg hadde blitt kjempe glad om jeg hadde fått lov til å gi denne til henne. Tantes lille øyensten!

    Hilsen Tone, 22 - Søgne, Vest Agder

    SvarSlett
  22. Jeg har fortalt om Willy Wonka på bloggen min og vil gjerne være med i konkurransen rett og slett fordi jeg elsker eventyr. For noen år siden laget jeg et teppe med Brødrene Grimm eventyr (http://www.berteline.blogspot.com/2010/01/once-upon-time-is-finished.html). Teppet skal henges opp på rommet til lissnuppa vår når hun snart får seg rom. Det er god plass til kofferten på rommet hennes.

    SvarSlett
  23. Jeg håper å vinne bukkene bruse-kofferten! Min eldste datter går i fam.barnehage, og de er midt oppe i eventyret nå. De har lest både den tradisjonelle historien og den om bukkene bruse i badeland, og det engasjerer virkelig hele gruppen. Den yngste kan ikke mange ord, men tripp-trapp-tripp-trapp sies ofte og tydelig. De har malt bilder fra eventyret, og en slik koffert hadde hjulpet dem å visualisere eventyret enda mere.

    Krysser fingrene:)

    SvarSlett
  24. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  25. ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●
    Ville gjerne vunne den prinsesse kofferten, siden jenta mi har sin første bursdag 1.februar og dette er noe hon hadde likt, veldig fine begge to, men hon liker veldig godt prinsesser,så jeg vil gjerne vinne denne så hon kan få denne på bursdagen sin som en liten ekstra gave kansje :)
    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett