tirsdag 9. august 2011

Husker du?

Jeg har friskt i minne en del leker fra da jeg var liten. Min første dukke, dukkehuset mitt-tesettet med stoffkakene, og ikke minst bildet med engel og godnatt diktet:

Kjære Gud jeg har det godt
Takk for alt som jeg har fått
Du er god-du holder av meg
Kjære Gud-gå aldri fra meg
Pass på liten og på stor
Gud bevare Far & Mor

Amen


Noe annet jeg husker godt er Titteskapet mitt. Jeg fikk en hylle med masse små rom-og i disse rommene plasserte jeg alt fra små lykketroll til mini-service og små figurer. Dette var min lille samleboks. Jeg husker jeg ønsket meg ulike ting til å plassere i de ulike hyllene. Vi har akkurat et slikt Titteskap på WillyWonka. Ett i rosa og ett i blått. Perfekt på veggen til din lille prins eller prinsesse.



Disse skapene er håndlagd og er en perfekt bursdagsgave. Og man kan jo faktisk skape fine minner ved å gi bort en slik også....
Skapene koster Kr 495.-

Har du noen fine minner om ting du hadde da du var liten? Noe du savner eller noe du kunne tenke at vi tok inn? Send oss en mail! Vi skal på messe om litt-og da er det kjekt å få gode råd i forkant....

Ha en strålende tirsdag! 

2 kommentarer: